aku pernah menulis ketika 2005?

ketika aku sedang sibuk membersihkan,mengemas,mengemop,menyapukan lantai kamar tidurku, aku terpandang akan sebuah kotak. Kotak tu memang sedia maklum disimpan khazanah sejak azali peninggalan aku dari zaman berzaman. Aku belek-belek la dan di dalamnya terdapat pek sampul surat berwarna coklat.

bila aku usha apa ada dalam sampul tu, rupa-rupanya hasil penulisan aku waktu aku kolej dulu. Aku da sampai lupa yang dulu aku pernah menulis sepanjang tu. Lengkap macam sebuah novel. Belek-belek tahun 2005. Gila legend~! haha...

secara ringkas sinopsisnya cerita yang aku tulis tu.... berkenaan kisah cinta dua orang yang end-up dia dua-dua mati. Tragis sedih jugak aku menulis dulu. Tapi aku lebih kepada gelak la (sebab tengok tulisan sendiri time muda-mudi)...hahaha... Apapun, hasil penulisan aku itu akan dijadikan dorongan serta asas motivasi untuk aku menulis kembali....sekian~

Tiada ulasan: