nafas karya baru untuk blog ini

Blog ini telah lama mendiamkan dirinya dari hasil penaipan serta penulisan aku. Maka dengan ini, aku serba sedikit akan cuba untuk menulis kembali. Setelah sekian lama cuba mencari apa keinginan diri sendiri... akhirnya... aku dengan sendiri mengiktiraf diri ini menjadi seorang karyawan dalam penulisan. Ada la hasil-hasil penulisan yang akan ditonjolkan dan mulai dari saat ini, blog ini secara rasminya akan diguna untuk meng'update' hasil kerja pemerahan otak bertubi-tubi. Mungkin selama ini, blog bukan la sesuatu yang rasmi bagi diri aku. Tetapi dari masa sekarang, akan aku gunakan ia sebaiknya. Lagipun apa gunanya blog ini jika tidak diguna untuk memperlihatkan suatu hasil yang boleh diguna pakai oleh diri sendiri dan semua orang. Horyaaaaa~! Antara yang berkaitan merupakan ideologi penulisan dalam penghasilan karya skrip, novel, dan juga cerita komik. Baiklah~ satu~ dua~ MULA!

gambar ini hanya hiasan semata-mata
(memang gambar aku pun tapi ini adalah sedang
mendesignkan bukan menuliskan. harap maklum)

Tiada ulasan: