(iklan) pengubahsuaian ofis


setelah sekian lama bertungkus lumus... cuba mencari-cari tempat yang sesuai untuk dijadikan ofis bersama... setelah lama hidup dalam buangan... atau lebih mesra dengan panggilan 'staff yang tidak dikasihani'... maka... seramai empat pekerja utama.... aku, Imp, Prem dan Jiro bertungkus-lumus mengemas ofis untuk dijadikan pejabat rasmi kitorang semua... dalam masa hanya semalam bermula 6petang berakhir 3pagi... semuanya berjalan lancar sehingga ofis ala-ala reban itu menjadi seperti kelas tusyen gred A plus-plus... terutama di bahagian hadapan yang diubah menjadi superb ruang tamu... aku da rasa macam kat rumah tumpangan Ah Seng dah (bukan nama sebenar)... dan terima kasih kepada pihak pengurusan ofis yang sudi menyupport internet berupa P1 4G... aku sangat suka ofis aku sekarang... The Best and Wish For Luck Always~

apa-apa pun... aku dengan ini... meng'upload'kan beberapa helai, keping, pucuk gambar untuk tatapan semua... dari seburuk-buruk alam ofis aku tu yang kalau campak mayat pun entah jumpa ke tak sehingga menjadi sangat efisyen... tataplah puas-puas... terimas.

Ni kira gambar-gambar sebelum makeover la~...


dan di bawah ni selepas proses bedah siasat secara bertubi-tubi









Tiada ulasan: