maksud sebuah kerjaya ver. 1.0

untuk menjadi seorang penulis... paling penting kena sentiasa berkepit dengan... sebatang pen... dan sebuah buku... tapi buat masa sekarang... dalam beg aku je ada tiga buah buku dah... hahaha... bagi aku, untuk menjiwai kerjaya penulis ni, bukan la susah, tapi bukan juga mudah... kalu kita minat menulis, tulis la apa pun selagi janji kita kreatif. Dalam waktu ni, aku begitu teringin sekali untuk cuba meng'usha' sebijik tablet pastu install sofware ala-ala buku iaitu 'windows journal'... hohoho... baru nampak moden... tapi buat masa sekarang pakai la buku dulu. Apa yang beza antara buku ngan lappy or netbook? Bagi aku... buku ni boleh conteng-conteng sesuka hati so kita tak perlu tulis dalam ruangan yang limited dan jugak kita boleh tokok tambah selagi ada ruang. Betol? Tapi... bagi aku seorang yang sangat amatur ni... apa yang mampu je la... masih dalam tempoh percubaan... masih tak tahu apa hasilnya aku ni... maka... aku masih cuba yang terbaik dan atas sokongan serta galakan... aku akan terus cuba terutama dalam penghasilan atwek-atwek penulisan yang bermutu tinggi... Baru boleh jadi macam J. K. Rowling... hahaha... handoiii...

ni la contoh sofware 'windows journal'
kalau da install kat tablet... baekkk~

Tiada ulasan: