menjadi assistant kursus penulisan kali pertama!


setelah sekian lama aku menulis dan tanpa sebarang punca atau penghasilan jitu yang rasmi, selain aku begitu mendedikasikan diri untuk menulis, akhirnya aku mendapat sebuah peluang yang jarang-jarang dan kadang-kadang sampai mahupun tiba. Seorang penulis, Faizal Mukhtar yang mempunyai pengalaman sangat jitu dalam bidang ini, mendapat pengalaman dari PTS dan juga Karangkraf, telah menganggotai 'kelab budak-budak suka duduk ofis' dan salah seorangnya ialah aku. Maka dengan mendekatkan diri bersama, akhirnya pertama kali dia memanggil aku untuk turut serta dalam siri penjelajahan kursus penulisan di kawasan berdekatan Wangsa Maju. Secara tidak langsung aku telah diberi amanat untuk menjadi pembantu beliau ketika kursus itu berlangsung.

Selama tiga hari kursus akan dijalankan dan kursus-kursus berkaitan sungguh bermakna bagi kendiri diri aku adalah seperti berikut :

- kursus penulisan skrip filem dan drama
- kursus penulisan skrip komik
- kursus penulisan novel menjadi skrip

hari, waktu, masa, dan tempat akan aku kemukakan pada waktu di masa yang akan datang kemudiannya... terimas.

Tiada ulasan: