(in the making) komik CINTA


the next story please... okeh... mari aku bagitau satu cerita... erk... cerita tu dah dilukis dan akan dikomikkan... so, tak perlu aku cerita nanti dah terbit korang baca la okeh... haha... komik berjudul Cinta ni hasil garapan idea ramai-ramai kartunis dan hasil dari lukisan serta cetusan idea... semua hasil ters
ebut akan dikomikkan jadi satu... aku cuba hasil idea dan idea tu dilukis oleh saudara Imp yang terus-menerus duduk di sebelah aku dan menjadi deria lukisan aku sementara aku terus dengan deria penulisan aku mencari idea-idea baru dan bernas...

aku selitkan ilustrasi atau mukasurat contoh dari komik berkenaan (ni yang aku dan Imp hasilkan je... yang lain tu tak tahu... tak pasal-pasal aku kena bayar loyalti)... so... enjoy.

mukasurat pertama dari cerita aku dan Imp

Tiada ulasan: