secara rasmi aku diiktiraf sebagai penulis skrip


alhamdulillah semua berjalan lancar seperti dirancang... walaupun sudah berlangsung selang tiga hari yang lepas... hari ini baru aku mewawancarakannya di blog ini... walau apa pun... terima kasih pada semua...

tiga hari yang lepas iaitu pada tarikh keramat 3 Januari 2012, suatu perjumpaan mesyuarat telah diadakan di ofis ini... maka semua yang ada telah dipanggil dan ahli-ahli telah dimesyuwarahkan dan idea-idea yang bernas telah terhasil... selain dari turut juga perlantikan jawatan-jawatan buat semua yang ada... atas itu... aku telah diamanatkan jawatan di sektor penulisan dengan memegang peranan sebagai 'scriptwriter' dan juga 'copywriter'... apapun... ni bukan scriptwriter coding html okeh... haha... so walau apapun... terimas sekali lagi... n i luv my job... sejajar dengan mug kole yang ade kat atas meja aku... aku upload gambarnya untuk tatapan kalian.... terima kasih atas sokongan... adios~

Tiada ulasan: