kursus penulisan pertama


hampir terlupa untuk berbicara tentang hal mengenai aku menjadi pembantu bagi sebuah kursus penulisan. Dah alang-alang pergi ke kursus tu, maka aku pun yang bekerjaya sebagai seorang penulis inipun mengambil inisiatif untuk turut serta.

Pengalaman yang sangat membina, dan sangat mendalam. Banyak pengajaran dan pembelajaran yang berlaku dan apa yang diperolehi memang tidak ada, dan tidak boleh didapati dengan mudah atau disebarang tempat. Sebab, ini kira macam kita mengambil, berkongsi, dan diberikan pengetahuan yang dikongsi oleh orang-orang yang berpengalaman.

Dekat kursus ni jugalah, kita dapat berjumpa dengan 'otai-otai' penulisan terutama skrip lah. Memang tak rugi sebab aku dapat tambahkan keyakinan aku dalam mutu penulisan di masa-masa yang akan datang.

Diharap, andai ada sambungan untuk kursus ini nanti, kalau ada rezeki, diharap aku dapat turut serta lagi nanti. Insya-Allah. Semoga sukses dan terus sukses. Disini aku sertakan sekali, video yang telah dihasilkan oleh salah seorang 'otai' di kursus tersebut, untuk dikongsi bersama.

Tiada ulasan: