sebuah coretan karya puitis

masuk2 opis jerk.. aku x bwat ape2 lg.. so aku trus terjah pc. aku bkak ape yg ptut. include tenet n trus bkak page blog ni. so arini xtau nak ckp per. sbb aku x minom lg nes rase halia. mls plak rasenye nak bekfes xcpt pg td minum stu glas ribena sejok. hahaha.^^. aaa. smlm belek2 almari. trjmpe la note book yg aku pkai time kolej. belek pnye belek.. trbca la stu sajak yg aku tulis sndri time bosan.. hahaha.^^. so. aku kongsi la ngn sesape sudi mmbaca aptah lg yg sudi fhami. huhuhu.

kesepian
itu keseorangan dalam terang
hanya aku sendiri
aku duduk di sebuah kerusi putih
membelek buku ini
mengira helai-helai lembar
terus membilang saat-saat berlalu
dan lagi menjelang tiba
sambil aku menghitung mukasurat
menyalin baju biru merah
menyelimutinya
lantas dalam kulit hitam yang tebal
meredah hujan
berlalu pergi tanpa kata.

di conteng pd 27/12/06 1.40 p.m (ni time aku mkn kat foodcourt c.s sbnrnye.huhu.)

ada lagi yg lain. tp lain kali la. cba la korang bca dulu yg kat atas ni. kalu bes. aku msukkn lg. hahaha.^^. rajin rupenye aku menulis dulu2 nih. hahaha.~~~~. *gelak bangga.kurng skit dr gelak setan.*

2 ulasan:

david santos berkata...

Untuk mengelak tragedi sama berulang kembali, dan demi keselamatan anak-anak kita, kami sedang menganjurkan kempen ke seluruh dunia, memaparkan gambar NURIN JAZLIN JAZIMIN di blog-blog di seluruh dunia pada 25 April 2008. Janganlah kita melupakan NURIN JAZLIN.

David Santos

Tanpa Nama berkata...

membelek..membelek...mengembek...